Skip to content

Chris Zimmerman ne vorbeste despre jocuri

2009117963Co-fondatorul de la studioul Infamous, Chris Zimmerman spune ca nu poti sa fortezi un joc sa fie ceea ce vrei tu sa fie, cateodata trebuie sa-i dai drumul.

Dezvoltarea jocurilor si a fi parinte nu sunt chiar atat de diferite, potrivit cofondatorului Chris Zimmerman, de la studioul Sucker Punch Productions pentru Infamous. Intr-un interviu pentru Gamespot, veteranul industriei, care are proprii copii, spune ca dezvoltatorii de jocuri trebuie sa-si lase jocurile sa se dezvolte organic. La fel cum un parinte care incearca sa-i controleze viata copilului sau da gres, exact acelasi adevar se aplica si la dezvoltarea de jocuri.

Ai o oarecare idee despre cum vor ajunge copii tai sa fie, sau cine vrei sa fie, insa de multi ori acestia ajung ceva mai diferit. Dar daca vrei sa fii un parinte bun, trebuie sa-i lasi sa devina ceea ce vor, incercand sa-i fortezi sa fie ceea ce vrei tu sa fie vei da gres, trebuie sa ii ajuti sa inteleaga care este cea mai buna latura pe care pot s-o dezvolte.

Acelasi lucru se aplica si la dezvoltarea jocurilor. Jocul este intr-un mod cum vrei sa fie, un mod in care nu poti sa-l fortezi sa devina ceea ce vrei tu sa devina. Trebuie sa-l lasi sa devina ceea ce vrea sa devina, ceea ce trebuie sa devina. Care este executia cea mai buna pentru aceasta idee principala? Mult din asta o sa vina de la echipa si ceva din asta trebuie sa vina din afara echipei. Trebuie sa vina de la clienti, trebuie sa vina de la oamenii care au o perspectiva de client asupra jocului, ci nu o perspectiva de producator, privind lucrurile obiectiv, ci nu subiectiv.

De aceea, cei de la Sucker Punch Productions dezvolta niste jocuri atat de reusite si atat de faimoase in industrie, fiindca se concentreaza asupra jocului si-l lasa sa devina ceea ce vrea.

Urmatoarea intrare a seriei, Infamous : Second Son, se va lansa pe 21 Martie exclusiv pentru Playstation 4.

 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *